مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : simcenter | بازدید : 298

قیمت گذاری سیم کارت نیاز به کارشناسی تخصصی دارد و افراد عادی در این زمینه موفق عمل نمی کنند. کسی که سیم کارت شما را قیمت گذاری می کند باید تجربه بالایی در حوزه خرید و فروش خطوط دائمی و اعتباری داشته باشد تا متضرر نشوید. بخش قیمت گذاری سیم کارت در سیم سنتر به شما این امکان را می دهید که خط مورد نظرتان را تحت نظارت کارشناسان مجرب قیمت گذاری کرده و به فروش برسانید.

قیمت خط هایی که از سوی اپراتور ارائه میشود مشخص و ثابت بوده ولی در بازار خرید و فروش سیم کارت، قیمت سیم کارت به سیم کارت، متفاوت است و قیمت دقیقی برای خطوط رند نمیتوان مشخص کرد و تنها مرجع قیمت عرف بازار است

مشترکان اپراتورها سیم کارت همراه اول 0912 می توانند از این سرویس استفاده کنند. پس از ثبت درخواست، کارشناس ما سیم کارت را بررسی می کند و این کار به معنی ثبت آگهی فروش نیست. بعد از دریافت نتیجه کارشناسی و دریافت قیمت تعیین شده، می توانید به صفحه ثبت نام مراجعه و سیم کارت خود را به صورت رایگان در سایت آگهی کرده و به فروش برسانید.

قیمت گذاری دقیق سیم کارت فقط با 1000 تومان!!!

در قیمت گذاری سیم کارت دائمی همراه اول به صورت دقیق که توسط کارشناس فروش خط انجام می شود ، هزینه پرداختی فقط 1000 تومان است که نتیجه طی 24 ساعت کاری برای کاربر از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

قیمت گذاری سیم کارت 0912

کارشناسی و قیمت گذاری سیم کارت به دو صورت حدودی و دقیق انجام میشود . قیمت گذاری سیم کارت به صورت حدودی رایگان انجام میشود اما برای استعلام قیمت سیم کارت همراه اول به صورت دقیق باید هزینه اولیه به مبلغ 1000 تومن پرداخت شود تا قیمت سیم کارت به صورت دقیق و کارشناسی شده برای شما انجام شود.

توجه : شماره های قیمت گذاری شده به هیچ عنوان در داخل سایت ، جهت بازدید عموم قرار نخواهند گرفت ‏. مدت زمان ارسال کارشناسی ۲۴ ساعت است.

توجه : کارشناسی قیمت فقط برای سیم کارت ۰۹۱۲ تهران انجام میشود و سیم کارت سایر اپراتورها حتی رند و یا دائمی قیمت گذاری نخواهد شد.

 در صورتی که سیم کارت شما رند می باشد پیشنهاد می کنیم از قسمت قیمت گذاری دقیق استفاده کنید تا هم قیمت خرید سیم کارت شما در بازار مشخص شود و هم از قیمت فروش سیم کارت خود باخبر شوید . همچنین اگر قصد خرید سیم کارت و یا فروش سیم کارت خود را دارید از طریق مشاوره تخصصی میتوانید با ما در ارتباط باشید .

 

مرکز خرید و فروش سیم کارت 0912 تهران


برچسب‌ها : قیمت سیم کارت , قیمت گذاری سیم کارت 0912 , قیمت سیم کارت همراه اول , قیمت گذاری سیم کارت 0912 , استعلام قیمت سیم کارت , قیمت خط , قیمت خط 0912 , قیمت کد 1 , قیمت کد 2 ,

سه شنبه 30 دی 1399 - 21:40
قدرت گرفته از نیلوبلاگ